وزیر دادگستری: در ارائه گزارش عملکرد دولت بی انصافی ها را کنار بگذارید

وزیر دادگستری در عسلویه با بیان این که تدابیر در افزایش تولید نفت موثر بوده و باید گزارش این امور درست به مردم ارائه شود، گفت: بی انصافی‌ها را کنار بگذارید و این تلاش‌ها را به‌طور واقعی به مردم گزارش کنید.

به گزارش شانا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مصطفی پورمحمدی در بازدید از منطقه پارس جنوبی در پنجمین نشست مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات حضور یافت و اظهار کرد: مسیر همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها کاملا رو به جلو و امیدوارکننده است و از این بابت از همه دستگاه‌ها تشکر می‌کنم.

وی با بیان این که باید آن‌چه سرمایه و دستاورد کشور ما است را کم نبینیم و نسل آینده را امیدوار کنیم، تصریح کرد: وزارت نفت در دوره اخیر بسیار شایسته و قابل تقدیر عمل کرده و کارهای بزرگی را در تمام حوزه‌ها انجام داده است. مجموعه وزارت نفت سرمایه این ملت و مزیت اقتصادی کشور است.

وزیر دادگستری تصریح کرد: اگر کشور در آینده می‌خواهد به قله‌های اقتدار برسد، چشمه آن صنعت نفت و گاز خواهد بود و سرمایه  انسانی که از موارد مهم در توسعه نفت است.

وی با اظهار امیدواری در مورد رشد میزان برداشت گاز از میدان گازی پارس جنوبی گفت: افزایش برداشت از این میدان مشترک برای کشور ارزش افزوده را به همراه داشته است و این‌ها موجبات امیدواری است.

گاز رسانی به سیستان به خوبی منعکس شود

وزیر دادگستری به رقم بالای تولید گاز طبیعی در کشور در سال جاری اشاره کرد و  گفت: تلاش فرزندان ما و رساندن گاز به استان سیستان و بلوچستان اتفاق بزرگی بود که باید به طور شایسته انعکاس یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امسال خوشبختانه مثل سال‌های گذشته تراز تجاری کشور افزایش داشته و این تراز در نه ماه ابتدایی امسال مثبت بوده است.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس صحیح عملکرد دولت، گفت: تدابیر در افزایش تولید نفت موثر بوده و باید گزارش این امور درست به مردم ارایه شود. بی انصافی‌ها را کنار بگذارید و این تلاش‌ها را به‌طور واقعی به مردم گزارش کنید. برای نمونه گاز رسانی به زاهدان نیز کار بسیار بزرگی بود.

وزیر دادگستری خاطرنشان ساخت: به لطف خداوند و هدایت  و دستورات مقام معظم رهبری  و نیز همراهی مردم، جوانان و مدیران و کارکنان، شاهد دستاوردهای بسیاری در کشور هستیم.

به گفته پورمحمدی، ما در این چهار سال مشکلات و کمبودها را مرتفع کرده ایم  و شاهد رشد تولید در کشور هستیم. تورم را کنترل کرده‌ایم و این عدد به زیر ده رسیده است. یکی از نکات برجسته مهم و توسعه اقتصادی، کاهش تورم بوده است که کشور در این زمینه موفق بوده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: دستاوردهای کلانی در کشور داشته‌ایم، اما در انتقال این دستاوردها به مردم، با بی مهری‌ها مواجه و روبرو هستیم. همه در دستگاه‌ها از دستاوردهایتان بگویید و خودتان آن‌ها را انعکاس دهید. دولت باید توانمندی‌ها را به مردم بگوید.

کد خبر 276012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =