اعتماد به نفس، رمز موفقیت و پیشرفت بانوان در جامعه

رئیس صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت رمز موفقیت و پیشرفت بانوان را در جامعه و سطوح مختلف شغلی داشتن اعتماد به نفس دانست.

به گزارش شانا، افخم زروانی امروز (چهارشنبه، 18 اسفندماه) در گردهمایی مشاوران زنان وزارت نفت با اشاره به اهمیت اعتماد به نفس بانوان اظهار کرد: رضایت شغلی و اثرگذار بودن در فعالیتی که انجام می دهیم بسیار حائز اهمیت است حتی اگر سمت بالایی نداشته باشیم.

وی با بیان این که بانوان باید با آگاهی کامل به دنبال اهداف خود باشند، افزود: بانوان برای رشد و پیشرفت باید نگاه جنسیتی را کنار بگذارند و همواره نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

به گفته رئیس صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، بانوان باید اولویت بندی در کار و فعالیت های خود داشته باشند.

وی با اشاره به این که مهندس زنگنه اعتقاد قلبی دارند که بانوان خوب کار می کنند، تصریح کرد: ایشان فرصت های زیادی به بانوان برای فعالیت در صنعت می دهند و حتی خود این فرصت ها را برای پیشرفت بانوان ایجاد می کنند.

زروانی رمز موفقیت و پیشرفت بانوان را در داشتن اعتماد به نفس دانست و گفت: امیدوارم روزی برسد که صنعت نفت بیشترین استفاده را از توانمندی های بانوان در توسعه این صنعت داشته باشد.

کد خبر 276035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =