سال شکست تحریم‌های سنگین نفتی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفت ایران در آستانه حلول سال نو با صدور پیامی ضمن شادباش این ایام تصریح کرد: سالی که پشت سر نهاده‌ایم، سال شکست تحریم‌های سنگین نفتی و بازگشت صنعت نفت ایران به عرصه تلاش و امیدواری بود، سالی که آثار برجام در حوزه‌های گوناگون صنعت ملی نفت ایران به روشنی نمود یافت و در پیشبرد اهداف کلان کشوری و طرح‌های عظیم ملی، فرصتی بزرگ فراهم آمد.

به گزارش شانا، متن کامل پیام نوروزی عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی ایران به شرح است:

در این سال، به یمن همت و حمیت شما کارکنان شریف شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پروژه‌های معطل مانده  بسیاری دراین حوزه، دیگر بار در مسیر اجرا به جریان افتاد، توفیق در امضای پیمان‌ها و عقد قراردادهای داخلی وخارجی و جذب سرمایه‌های لازم برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های صنعت نفت، به ویژه در حوزه پالایش و پخش و زیرمجموعه‌های آن، نمود دیگری از اثربخشی برجام و فضای پسابرجام است.

در عرصه تلاش و خدمت رسانی، سال 95 همکاران مان کارنامه‌ای پربار و قابل ملاحظه از خود به جا نهادند، آغاز اجرای عملیاتی ده‌ها طرح و پروژه قابل اعتنا و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های متعدد، بیانگر تسریع فعالیت‌های مجموعه پالایش و پخش است.

در همین راستا، بهره‌برداری از مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان، افزایش تولید بنزین یورو4 کشور تا سقف 28میلیون لیتر در روز در 8 کلانشهر کشور، فزونی تولید نفتگاز و سوخت جت در پالایشگاه لاوان و آماده‌سازی افتتاح فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس، گوشه‌های دیگری از فعالیت‌های اجرایی در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر و تامین امنیت سوخت در این سال است که با آغاز عملیات تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان و گشایش نخستین موزه تاریخی شرکت ملی پالایش و پخش توام شد.

سال جدید، مقارن با بیست و پنجمین بهار تاسیس شرکت ملی پالایش و پخش است، این مناسبت خجسته را نیز به همه همکاران ارجمندم تهنیت گفته و از درگاه الهی برای همگان، سالی نیکو و حالی احسن طلب می‌کنم، دراین دقایق روحانی برای اقتدار روزافزون وعزت و آبادانی میهن اسلامی و سعادت و بهروزی هموطنان شریفمان آرزو می‌کنم.

اینک گاه آن است که دست دعا برداریم و از ژرفای جان  بانگ برآوریم: یامُقلّبَ القلُوبِ وَالاَبصَار/ یا مُدبّرَاللّیلِ وَالنّهَار/ یا مُحوِّلَ الحَولِ وَالاحوال/ حوِّل حالنَا اِلَی اَحسَنِ الحال...

کد خبر 276133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =