افزایش 9.5 میلیون تنی تولید محصولات پتروشیمی افتخار ملی است

رئیس جمهوری با بیان این که افزایش 9.5 میلیون تنی تولید محصولات پتروشیمی در دولت یازدهم افتخار ملی است، افزود: همه قوا و نهادها باید برای افزایش تولید و اشتغال‌زایی جوانان کمک کنند.

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی، امروز (شنبه، پنجم فروردین ماه) در آیین بهره‎برداری رسمی همزمان مجتمع پتروشیمی و پروژه های زیربنایی استان کردستان، توسعه تولید، جذب سرمایه و اشتغال آفرینی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: با فعال شدن هر صنعت و واحد تولیدی، ملت ایران خوشحال می شود و کشور در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که اشتغال جوانان بهترین عیدی برای من است، افزود: همه قوا و نهادها باید برای تولید و اشتغال جوانان کمک کنند.

رئیس جمهوری با تأکید بر این که فاصله ای میان اقوام مختلف سراسر کشور وجود ندارد، ادامه داد: همه در یک خانواده هستیم و ایران منزل همه ماست و بسیار خوشحالیم که کشورمان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

روحانی با اشاره به افتتاح 21 پروژه و آغاز به کار چهار پروژه در استان کردستان تصریح کرد: ارزش این پروژه ها بیش از 2 هزار و 700 میلیارد تومان است که که تمام مردم ایران را شاد می کند.

وی با بیان این که افزایش 9.5 میلیون تنی تولید محصولات پتروشیمی افتخار ملی است، افزود: طرح‌ها و پروژه‌هایی که امروز در استان کردستان افتتاح شد، ارزشی به میزان 2 هزار و 700 میلیارد تومان دارند.

رئیس جمهوری با اشاره به این که همه باید دست به دست هم داده و به یکدیگر کمک و یاری کنند، گفت: باید تلاش شود که برای موارد جزیی، مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود چرا که همه مردم علاقمند کشور، قانون اساسی، رهبری و خادمان خود هستند.

روحانی با تأکید بر این که سال تولید و اشتغال باید سال مچ‌گیری نباشد بلکه سال دستگیری و یاری رساندن باشد، تصریح کرد اگر اشتباهی صورت گرفت باید در نخستین اقدام نسبت به آن تذکر داد و دستگیری و زندان باید به عنوان آخرین مرحله و اقدام باشد.

وی با تأکید بر آمادگی برای برگزاری انتخابات بسیار بزرگ شوراها و ریاست جمهوری، گفت: باید با تشکیل صف های طولانی در این دو انتخابات بسیار بزرگ، همه دنیا را به اعجاب وا داریم.

رئیس جمهوری در پایان تلاش برای آبادانی و سربلندی ایران، تقویت وحدت و همدلی، رونق اقتصادی، تولید ملی، جذب سرمایه و اشتغال جوانان را مورد تأکید قرار داد.

کد خبر 276156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =