درخشان‎ترین دوره صنعت نفت در سال 95 رقم خورد

معاون اول رئیس جمهوری، سال ۹۵ را یکی از بهترین و درخشان‌ترین سال‌ها برای اقتصاد کشور ارزیابی کرد و گفت: اقتصاد کشور در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز و شاخص‌های اصلی اقتصادی درخشش خوبی داشته است.

به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، امروز (شنبه، 19 فروردین ماه) در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی گفت: باید راهکارهایی پیدا کنیم که اقتصاد ایران را به دوره شکوفایی و رشد مستمر برسانیم، زیرا دشمنان می‌خواهند از همین طریق به ما آسیب بزنند تا به باور خودشان کشور را زمین‌گیر کنند.

وی با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی سیاست‌های جناحی نیست که یک جناح بتواند علیه جناح دیگر از آن بهره‌برداری کند، افزود: هرکس دلسوز ایران و نظام است باید در راه تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

جهانگیری سال ۹۵ را یکی از بهترین و درخشان‌ترین سال‌ها برای اقتصاد کشور ارزیابی کرد و گفت: اقتصاد کشور در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز، کشاورزی، صنعت و خدمات و شاخص‌های اصلی اقتصادی درخشش خوبی داشت و کسانی که منکر این دستاوردها می‌شوند اگر از علم اقتصاد آگاهی داشته باشند باید بدانند که اقتصاد از طریق شاخص‌هایی نظیر اشتغال، تورم، رشد اقتصادی، میزان صادرات و غیره قابل ارزیابی است و خوشبختانه شاخص‌های اقتصاد در سال ۹۵ مثبت و امیدوار کننده است.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: با ابتکارهای دولت منابع ویژه‌ای برای آبرسانی، برق و گاز روستایی اختصاص یافته است و باید همه کارها در روستاها با هماهنگی دهیارها انجام شود.

کد خبر 276229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =