استقبال کم نظیر از ترانه نفتی زنده یاد دکتر افشین یداللهی

ترانه «زمین زیر دریا نفس می کشد» از آخرین سروده های زنده یاد دکتر افشین یداللهی که با صدای علیرضا قربانی و برای افتتاح بزرگترین پروژه صنعتی ایران در قالب کلیپی ساخته شد، با استقبال کم نظیری رو به رو شده است.

به گزارش شانا، در افتتاح فازهای 17 تا 21 پارس جنوبی که 27 فروردین ماه با حضور حسن روحانی، رئیس جمهوری و از سوی بیش از 50 خبرنگار داخلی و خروجی پوشش داده شد، کلیپی پخش شد که ترانه آن یکی از آخرین سروده های زنده یاد دکتر افشین یداللهی بود.

سالن محل افتتاح فازهای 20 و 21 پارس جنوبی غرق سکوت بود وقتی صدای علیرضا قربانی، در فضای سالن محل برگزاری طنین انداز شد. با پایان این کلیپ، و در استقبالی کم نظیر مخاطبانی که این اثر را شنیدند، تشویقی جانانه کردند.

رئیس جمهوری نیز با لبخندی رضایتش را از این کلیپ اعلام می کند، آنجایی که کارکنان نفت «مروارید» را دست به دست می کردند، از نگاه رئیس جمهوری دور نماند و در افتتاح پتروشیمی طرحهای پتروشیمی گفت: «این افتتاح ها به منظور دستیابی به دُری است که صبح آن را در کلیپی دیدیم. امروز همه باید خوشحال باشیم.»

دکتر افشین یداللهی که 21 دیماه 1347 در اصفهان چشم به جهان گشوده بود، 25 اسفندماه سال 95 بر اثر تصادف جان خود را از دست داد، او ترانه سرا و پزشک متخصص اعصاب و روان بود و ترانه «زمین زیر دریا نفس می کشد» را به طور اختصاصی برای افتتاح فازهای پارس جنوبی سرود، روحش شاد.

این کلیپ را می توانید اینجا مشاهده کنید.

کد خبر 276351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =