3 میلیون لیتر بنزین به سبد تولید صنعت نفت کشور افزوده شد

معاون وزیر نفت در امور پالایش افزایش ظرفیت تولید روزانه سه میلیون لیتری بنزین کشور در آستانه مبعث حضرت رسول (ص) را به عموم ملت ایران و همه عوامل اجرایی و دست‎اندرکاران این پروژه تبریک گفت.

به گزارش شانا، عباس کاظمی خطاب در پیامی خطاب به مدیران عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت آورده است که خدا را شاکریم که در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و در سال «اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید و اشتغال»، ثمره تلاش ارزشمند متخصصان داخلی در طراحی، ساخت و راه اندازی یکی از پروژه های مهم و ملی صنعت پالایش در پالایشگاه بندرعباس به بار نشست.

وی در این پیام عنوان کرده است که مرارت‌ها و سختی‌های طاقت فرسای همه عوامل اجرایی این پروژه مهم و با ارزش را در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و عبور سرافرازانه از تنگناهای عملیاتی می ستائیم و توفیق دستیابی به افزایش ظرفیت تولید روزانه سه میلیون لیتر بنزین در سبد تولید صنعت نفت کشور را به عموم ملت ایران و به‌ویژه همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران این پروژه تبریک می‌گویم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پایان خطاب به دست اندرکاران این پروژه گفت: در پناه خدای منان و دعای خیر ملت قدرشناس ایام زندگی، کار و تلاشتان قرین شادکامی و سلامت باد.

کد خبر 276456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =