7 طرح جدید در صنعت پتروشیمی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این‌که پارسال بیش از 50 میلیون تن محصول پتروشیمی تولید شد، گفت: امیدواریم تا پایان سال، هفت طرح جدید در صنعت پتروشیمی به بهره برداری برسد.

به گزارش شانا، علی‌محمد بساق زاده، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان این‌که پتروشیمی‌های واقع در مسیر خط لوله اتلین غرب از ابتدای امسال در مقایسه با پارسال محصولات بیشتری را تولید کرده‌اند، گفت: با توجه به افزایش خوراک این مجتمع‌ها، پیش بینی می‌شود امسال مشارکت بیشتر این پتروشیمی‌ها را در روند افزایش تولید شاهد باشیم.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم که امسال حدود هفت میلیون تن تولید محصولات پتروشیمی افزایش داشته باشد، پیش بینی ما این است که حدود 50 تا 60 درصد از این مقدار افزایش تولید امسال از محل واحدهای موجود که تکمیل ظرفیت داشته‌اند تامین شود و 30 تا 40 درصد توسط پروژه‌های جدید صورت گیرد.

بساق زاده تصریح کرد: میزان تولید محصولات پتروشیمی در سال 96 با وجود طرح‌های جدیدی که در سال گذشته وارد مدار تولید شده است رشد را تجربه خواهد کرد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این‌که سال گذشته بیش از 50 میلیون تن محصول پتروشیمی تولید شد، عنوان کرد: بر اساس آمارهای موجود و مقایسه با سال 94 می‌توان گفت که در بخش تولید هشت درصد، بخش فروش صادارتی 15 تا 17 درصد و در بخش تولید مصرف داخلی 8 تا 10 درصد افزایش داشتیم که امیدواریم تا پایان سال، هفت طرح جدید در صنعت پتروشیمی به بهره برداری برسد.

کد خبر 276539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =