قرارداد توسعه فناوری کلدباکس با سازندگان داخلی امضا شد

قرارداد توسعه فناوری کلدباکس با هدف توانمندسازی سازندگان داخلی میان شرکت ملی گاز ایران و شرکت کولرهوایی آبان امضا شد.

به گزارش شانا، ظهر امروز (دوشنبه، 18 اردیبهشت ماه) در سومین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، قرارداد توسعه فناوری کلدباکس میان حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و رضا خیری، مدیرعامل شرکت کولرهوایی آبان امضا شد.

در این مراسم سعید پاک سرشت، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: وظیفه این شرکت را تأمین نیازهای فناورانه و تجهیزاتی برای این صنعت دانست.

وی کلدباکس را به عنوان یکی از تجهیزات مهم در صنایع پالایشی گاز عنوان کرد و گفت: همچنین به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در تمامی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد؛ قلب اصلی فرآیندهای تولید ال ان جی نیز محسوب می شود.

پاک سرشت با اشاره به این که کلدباکس تجهیزی است که در دنیای پیشرفته به کارگرفته می‌شود، اظهار کرد: هدف ما توانمندسازی تأمین کنندگان داخلی است که به این منظور این قرارداد با یک شرکت داخلی با همکاری شریک خارجی منعقد می شود.

مدیرعامل مجموعه گروه آبان نیز در مراسم امضای قرارداد گفت: این مجموعه همواره به دنبال بومی سازی بسیاری از تجهیزات مورد نیاز صنایع کشور از طراحی و مهندسی تا ساخت و راه اندازی آنها بوده است.

کد خبر 276691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =