تمایل پی‌جی‌ان‎آی‎جی لهستان برای همکاری با صنعت نفت ایران

یکی از مدیران شرکت «پی‌جی‌ان‌آی‌جی» اعلام کرد: در صورت برطرف شدن کامل تحریم‌ها از جمله نقل و انتقال بانکی، مایل به سرمایه گذاری و ورود به بازار نفت ایران هستیم.

رابرت ایوانیچ Robert Iwaniec، مدیر واحد توسعه بازرگانی شرکت پی‌جی‌ان‎آی‎جی (PGNIG) لهستان گفت: این شرکت قصد دارد در شرایط پسابرجام برای ارائه خدمات و محصولات خود در صنعت بالادستی با شرکت‎های ایرانی همکاری کند.

وی درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران افزود: شرکت ملی نفت ایران نهایت سعی خود را برای اصلاح الگوی جدید قراردادهای نفتی اعمال کرده است؛ ما از این قراردادها استقبال خواهیم کرد.

به گزارش شانا، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.

کد خبر 276740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =