بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز کاسپین برگزار می‌شود

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز کاسپین، خردادماه امسال در باکو برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز کاسپین، 10 تا 13خردادماه 96، در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی باکو – آذربایجان برگزار می‌شود.

باتوجه به این‌که بسیاری از شرکت‌های ایرانی در سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور داشته‌اند، امسال نیز فرصت مناصبی برای غرفه داران و شرکت‌های ایرانی است تا بتوانند تجارت خود را در کشورهای حاشیه دریای خزر به ویژه آذربایجان گسترش دهند.

این نمایشگاه که هرساله با حمایت رئیس جمهوری کشور آذربایجان در باکو برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای نمایندگان کشورمان است تا توانمندی تجاری و محصولات صنعت نفت ایران را به نمایندگان دولتی، سرمایه گذاران، توزیع کنندگان، نمایندگان سازمان‌ها، تجار و مقام‌های رسمی آذربایجان معرفی کنند.

شرکت‌های ایرانی که در حوزه‌های پیمانکاری، حفاری و تولیدات مرتبط با صنعت نفت و انرژی فعالیت می‌کنند آمادگی خود را برای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز کاسپین اعلام کرده‌اند.

علاقه‎مندان به مشارکت در هیئت تجاری-نمایشگاهی برای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز کاسپین می توانند با شماره 44415181-021 تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 276908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =