تداوم روند بهبود شرایط منابع انسانی صنعت نفت در دولت دوازدهم

مشاور وزیر نفت در امور منابع انسانی گفت: گشایش‎های منابع انسانی که در دولت یازدهم آغاز شده است، تداوم می‎یابد و هیچ وعده‎ای بدون عمل نمی‎ماند.

به گزارش شانا، محسن دلاویز شامگاه سه‌شنبه (دوم خرداد ماه) در جمع کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، رای بالای مردم خوزستان به تداوم ریاست جمهوری آقای روحانی را مهر تاییدی بر سیاست‎های کارآمد نفتی دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: خیلی‎ها تلاش کردند با فضاسازی، جنوب را در برابر تهران و وزیر را در مقابل کارکنان قرار دهند، اما شما با آرای خود ثابت کردید چنین تقابلی نیست.

دلاویز گفت: کارکنان شاغل در پارس جنوبی، سکوهای دریایی و مجتمع‎های پتروشیمی به طور میانگین بیش از ۸۵ درصد به دولت آقای روحانی رای دادند.

وی با بیان این‎که اکنون فصل رقابت‌ها تمام و فصل رفاقت‌ها آغاز شده است و همه باید با هم برای ساختن ایران تلاش کنیم، افزود: طی ماه‌های آینده هشت میلیارد دلار قرارداد امضا می‌شود.

دلاویز گفت: روند برگشت مقدار تولید و صادرات نفت که بخش عمده آن به همت کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حاصل شد، باید در دولت دوازدهم نیز ادامه یابد.

مشاور وزیر نفت با بیان این‌که آینده روشنی پیش روی صنعت نفت است،  یادآور شد: زنگنه، مرد اقدام و عمل است و رخدادهای خوبی در انتظار صنعت نفت است.

وی با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر عنوان کرد: شما خوزستانی‎ها در آن روزها فتح الفتوح کردید و سنگ بنایی گذاشتید که منشا فتوحات بعدی شد.

دلاویز ابراز امیدواری کرد که موفقیت‎های صنعت نفت در سایه تدبیر و امید ادامه یابد.


کد خبر 276974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =