۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
  • کد خبر: 276994
کار کردن در ایران راحت است

رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های توباچک (TUBACEX) با اشاره به این که کار کردن در ایران به دلیل وجود نیروهای زبده و ماهر، بسیار آسان است، گفت: این شرکت علاقه مند به تسریع همکاری جدی و مستمر با شرکای ایرانی در فعالیت های صنعتی است.

به گزارش شانا، امروز (چهارشنبه، سوم خردادماه) نخستین قرارداد بین المللی در صنعت نفت ایران پس از گذشت 15 ماه از اجرایی شدن توافق هسته ای ایران و گروه 5+1، بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از شرکت فولاد اصفهان و گروه لوله سازی توباچک به امضا رسید.

آنتونیو آزلور، رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های توباچک، بزرگترین تولید کننده لوله های مغزی بدون درز (tube) در جهان، در آیین امضای این قرارداد اظهار کرد: تیم بسیار بزرگی از این شرکت با مقام‌های ایرانی و شرکتهای نفت و گاز این کشور طی یک سال و نیم گذشته (قبل از اجرایی شدن نهایی برجام) وارد مذاکره شدند تا به قرارداد امروز برسند. 

وی با بیان این که ما به دنبال امضای هرچه سریعتر این قرارداد بودیم، افزود: باید سرعت بالایی در عملکردمان به خرج دهیم تا ظرفیت‌های خود را بیشتر نشان داده و سهم بیشتری از فعالیت‌های تولید لوله و فعالیت های فنی دیگر در این زمینه را از آن خود کنیم. 

آزلور ادامه داد: این شرکت همچنین تجربه بالایی در سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف نفت و انرژی دارد و مشتاق است که علاوه بر انتقال دانش تولید لوله‌های CRA، به سرمایه گذاری در ایران و همکاری با شرکت‌های داخلی مشغول شود. 


رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های توباچک تأکید کرد: کار ما با تولید این 600 کیلومتر لوله به پایان نمی‌رسد و ما به این فکر می‌کنیم که مشارکت بسیار بیشتری در ایران داشته باشیم. 

وی با بیان این که ایران در مقایسه با کشورهای دیگر جهان، ظرفیت‌های قابل ملاحظه و بدون رقیبی در زمینه منابع نفت و گاز دارد، تصریح کرد: کار در ایران به دلیل وجود نیروهای ماهر بسیار راحت است و ما بسیار مشتاق به شروع سرمایه گذاری در ایران هستیم.

بر اساس این قرارداد، توباچک باید طی مدت سه سال 100 درصد از فرآیند تولید و ساخت 600 کیلومتر لوله های با آلیاژ ضد خوردگی و نیز رزوه کردن آن ها را که نیازمند فناوری بسیار پیشرفته ای است را به شرکت فولاد اصفهان منتقل کند.
 
توباچک یک شرکت بزرگ بین المللی است که مقر اصلی آن در اسپانیا قرار دارد و شرکت های تابعه آن در بسیاری کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا، اتریش، ایتالیا، هند، و تایلند قرار دارند. 


این شرکت دارای بزرگترین ظرفیت در تولید لوله‌های مغزی بی درز و یکپارچه در جهان است و بزرگترین دامنه علوم خاص در این زمینه را داراست. همچنین این گروه بزرگترین تولید کننده شمش‌های نیکل و کروم در جهان است که در بازار ایران تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.

کد خبر 276994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =