فراخوان طرح انتخاب و توسعه مدیران عمومی نفت اعلام شد

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با انتشار فراخوان طرح انتخاب و توسعه مدیران عمومی، از کارشناسان، سرپرستان و مدیران رسمی متقاضی واجد شرایط دعوت کرد در این فراخوان شرکت کنند.

به گزارش شانا، در بخشی از فراخوان طرح انتخاب و توسعه مدیران عمومی در حوزه‎های فنی، مهندسی و عملیاتی صنعت نفت آمده است: «مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با هدف شناسایی، ارزیابی و تربیت نسلی نو از مدیران عمومی و اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه‎ای مدیریت عمومی، از همه کارشناسان، سرپرستان، مدیران رسمی متقاضی واجد شرایط مندرج در فراخوان دعوت به عمل می‎آورد نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند».

بر این اساس، منظور از مدیران عمومی، تمامی مدیران عالی و ارشد شاغل در چهار شرکت اصلی و وزارت نفت است که چند حوزه فنی، عملیاتی، و خدماتی را تحت مدیریت خود داشته و کارراهه آنها به سمت‎های مدیریت عامل و معاونان وزیر نیز ختم می‎شود.

در ادامه این فراخوان آمده است: «هدف از این طرح، شناسایی و پرورش استعدادهای مدیریتی و همچنین انتخاب مدیران حرفه‎ای است. بنابراین به متقاضیانی که دارای تجارب لازم هستند بعد از گذراندن مراحل ارزیابی و محرز شدن شایستگی‎های رفتاری و فنی آنها، گواهینامه صلاحیت حرفه‎ای متناسب با سطح ارزیابی شده اعطا می‎شود و آن دسته از افرادی که فاقد تجارب مدیریتی هستند، در صورت گذراندن موفقیت آمیز مراحل ارزیابی و محرز شدن استعدادهای آنان، بعد از طی دوره‎های آموزشی و کسب تجارب لازم، گواهینامه صلاحیت حرفه‎ای مربوطه را دریافت خواهند کرد».

بر پایه این گزارش، متقاضیان واجد شرایط می‎توانند با ثبت نام در سایت portal.nioc.ir از تاریخ 21 تیر تا 11 مرداد امسال در فرایندهای مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت شرکت کنند.

علاقه‎مندان می توانند بری کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنند.

کد خبر 277353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =