چین فاینانس 502 میلیون یورویی ساخت پتروشیمی لردگان را تامین می‌کند

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان با اشاره به این که کل مبلغ سرمایه گذاری این پروژه 502 میلیون یورو است که از محل فاینانس چین تأمین می شود، گفت: پتروشیمی لردگان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، محسن زارعی فر با بیان این که تا به امروز پروژه پتروشیمی لردگان حدود 69 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: این پتروشیمی قرار است خوراک آمونیاک و کود شیمیایی اوره را تامین کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان با اشاره به این که خوراک این پروژه، گاز طبیعی است که اکنون برای ایستگاه مجوز خوراک اخذ کرده ایم، گفت: کل مبلغ سرمایه‌گذاری برای این پروژه که از محل فاینانس چین تأمین می‌شود حدود 502 میلیون یورو است. تجهیزات ساخت این پتروشیمی از منابع داخلی و خارجی تأمین می‌شود.

مجتمع پتروشیمی لردگان واقع در استان چهارمحال و بختیاری منطقه فلارد در فاصله 55 کیلومتری شهرستان لردگان در حال احداث است. شرکت پتروشیمی لردگان در سال1387 تاسیس شد و به دلیل دسترسی مناسب به منابع آب و گازی و نزدیکی به سه خط لوله گاز کشور و همچنین دارا بودن زمین و موقعیت مناسب از نظر تسطیح و انجام کار زیربنایی از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است.

محصول تولیدی این شرکت، آمونیاک با ظرفیت تولید روزانه 2050 تن و اوره با ظرفیت تولیدی روزانه 3250 تن است. صاحب دانش فنی واحد آمونیاک، شرکت آمونیاک کازاله و واحد اوره، شرکت استامی کربن هستند.

کد خبر 277553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =