حکم انفصال از خدمات دولتی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران کذب محض است

روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در پی درج مطلبی در روزنامه کیهان در مورد حکم انفصال از خدمات دولتی مدیرعامل شرکت ملی نفت، با انتشار جوابیه‌ای توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، روزنامه کیهان مورخ ۲۶ تیرماه ۹۶ در صفحه ۱۰ در گزارشی پیرامون قرارداد اخیر کنسرسیوم شرکت‌های توتال، سی ان پی سی آی چین و پتروپارس برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، ضمن طرح پاره ای موارد خلاف واقع، به طرح موضوع حکم انفصال از خدمات دولتی جناب آقای علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به دلیل امضا قرارداد کرسنت پرداخته است که به این وسیله این موضوع قویا تکذیب می شود.

متاسفانه روزنامه کیهان در ادامه رویه ناصواب خود مبنی بر طرح اتهام و افترا به مدیران خدوم صنعت نفت این بار راسا به صدور حکم نیز پرداخته و در اقدامی غیراخلاقی ضمن انتشار این خبر کذب آن را قطعی دانسته است.

از نویسندگان روزنامه کیهان تقاضا داریم در آستانه ایام شهادت رئیس مذهب شیعه، حضرت امام جعفر صادق (ع) به این حدیث شریف که می فرمایند:«کسی که به منظور عیب جویی و ریختن آبروی مومن و اینکه او را از نظر مردم بیندازد سخنی را نقل کند، خداوند او را از ولایتش بیرون کرده، به سوی ولایت شیطان می فرستد ولی شیطان هم او را نمی پذیرد.» توجه کنند تا خدای ناکرده و برای نیل به مقاصد دون سیاسی و دنیوی مصداق این حدیث نباشند.

کد خبر 277703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =