دومین کتاب سالانه راهنمای انرژی ایران منتشر می‌شود

یک مؤسسه انتشاراتی بین المللی قصد دارد با همکاری وزارت نفت، «کتاب سال نفت و گاز ایران 2017» را منتشر کند.

به گزارش شانا، مؤسسه THE OIL & GAS YEAR، مشارکت خود را با وزارت نفت ایران در تولید دومین ویرایش گزارش جامع تجاری و راهنمای سرمایه گذاری شامل بازار پویا و رو به رشد انرژی ایران، مورد تأکید قرار داده است.

مجموعه سالانه «کتاب سال نفت و گاز ایران 2016» که به تازگی منتشر شده است، از طریق مصاحبه‌های اختصاصی با پیشتازان این بخش در بخش عمومی و خصوصی، راهنماهای تصویری مبتنی بر تاریخ، نقشه‌های قابل جدا شدن، و مقاله‌های مربوط به پروژه های کلیدی، یک معرفی دقیق از صنعت گسترده نفت، گاز و پتروشیمی ایران ارائه می کند. دامنه توزیع این کتاب، مدیران صنعت نفت در ایران و جهان را شامل می شود.

در قالب این تلاش‌های مشترک برای قرار دادن دوباره ایران در نقشه سرمایه گذاری جهانی انرژی، ویرایش در دست انتشار کتاب سال نفت و گاز ایران 2018، همچنان به تعهد خود به بازار ایران پایبند می ماند و به عنوان منبعی رسمی و جامع درباره صنعت انرژی داخلی از دریچه اظهارنظرها و دیدگاه‌های مهمترین پیشتازان بازار، عمل می کند.

این کتاب فهرستی درباره همه بخش های صنعت نفت و گاز ایران ارائه می کند. ویژگی های جدید این ویرایش در دست انتشار، یک بخش ویژه درباره تحولات قراردادهای جدید نفتی (IPC) و بخشی درباره شرکت های بین المللی علاقمند به سرمایه گذاری در ایران، در بر دارد. هدف از انتشار آن این است که تصویری از فرصت های تجاری در بازار ایران به جامعه بین المللی انرژی ارائه کند و به عنوان مبلغ همکاری و مشارکت بیشتر میان شرکت های داخلی و سرمایه گذاران بین المللی عمل کند.

گزارش های سالانه اخیر کتاب سال نفت و گاز در منطقه با مشارکت وزارت منابع طبیعی اقلیم کردستان عراق، وزارت نفت و گاز عمان، شرکت دولتی نفت و جمهوری آذربایجان (سوکار) و وزارت انرژی امارات و دیگر نهادها، تولید شده اند.

کتاب سال نفت و گاز یک نشریه بین المللی مورد تأیید مؤسسه بی پی ای است که برای 69 هزار خواننده در 101 کشور دنیا توزیع می شود. گزارش های سالانه آن درباره بیش از 33 منطقه نفتی به عنوان یک ابزار تجاری ضروری برای سرمایه گذاران انرژی به کار می رود که بازیگران کلیدی و فرصت ها را مورد توجه قرار می دهد.

کد خبر 277751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =