قدردانی فدراسیون صنعت نفت ایران از وزیر نفت برای امضای قرارداد فاز 11

رئیس هئیت مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران در نامه‌ای از زحمات و تلاش وزیر نفت برای امضای قرارداد طرح توسعه فاز 11 میدان پارس جنوبی قدردانی و تشکر کرد.



به گزارش شانا، در متن نامه رامین خسرو خاور به مهندس بیژن زنگنه آمده است:
«فرصت بسیار مغتنمی است تا با عرض تبریک به مناسبت انتخاب مجدد و هوشمندانه جناب آقای دکتر روحانی با عنوان رئیس‌جمهوری دوازدهم مراتب تشکر و قدردانی فدراسیون صنعت نفت ایران را از مجموعه تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه حضرتعالی در راهبری و تحقق اولین قرارداد بزگ و ارزشمند نفتی در دوران پساتحریم برای فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی اعلام نماییم.
قطعا امضای این قرارداد ارزشمند و اثرگذار که با حمایت‌های مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و نیر همدلی و همراهی مدیران ارشد صنعت نفت و همچنین پشتیبانی همه جانبه تشکل‌های نفتی بخش خصوصی به ثمر نشسته است، می تواند، زمینه ساز رشد پایدار و توسعه هدفمند طرح‌ها و برنامه‌های بالادستی در کشور باشد.
در خاتمه فدراسیون صنعت نفت ایران، آمادگی خود را جهت مشارکت مستمر در فرآیند تصمیم سازی‌ها و بهره‌برداری از توان داخلی بخش خصوصی برای پروژه‌های در اختیار اعلام می‌نماید و امیدوار است همانند گذشته در مسیر توسعه صنعت نفت کشور خدمت‌رسانی لازم را به انجام رساند.»
کد خبر 277764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =