انجمن نفت ایران از وزیر نفت قدردانی کرد

انجمن نفت ایران به پاس امضای قرارداد سرمایه‎گذاری در توسعه و تولید فاز 11 پارس جنوبی و ایجاد، حمایت و به‌کارگیری شرکت‎های اکتشاف و تولید ایرانی (E&P)، از وزیر نفت قدردانی کرد.

به گزارش شانا، مهدی میرمعزی، رئیس هیئت مدیره انجمن نفت ایران با ارسال نامه‎ای به وزیر نفت، مراتب قدردانی این انجمن را از بیژن زنگنه اعلام کرد.
در این نامه آمده است:

«بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر انجمن نفت ایران را به مناسبت امضای قرارداد سرمایه‎گذاری در توسعه و تولید فاز 11 پارس جنوبی بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیوم شرکت‎های توانمند داخلی و خارجی خدمت حضرتعالی اعلام می‎نماید.

رجاء واثق داریم امضای این قرارداد مهم، زمینه‎ساز امضای قراردادهای مهم مشابه در آینده بوده که حاصل آن، مشارکت و فعالیت بیشتر کلیه شرکت‎های مشاور، پیمانکاران و سازندگان صاحب‎صلاحیت و فعال داخلی را در پی داشته و در نتیجه همکاری‎های بین‎المللی، امکان عرضه کالا و خدمات به ویژه در بخش حفاری و تولید با مقیاس وسیع‎تر و با کیفیت مطلوب‎تر را برای شرکت‎های معتبر ایرانی فراهم خواهد نمود.

همچنین وظیفه خود می‎دانیم از ابتکار حضرتعالی در ایجاد، حمایت و بکارگیری شرکت‎های اکتشاف و تولید ایرانی (E&P) چه به عنوان شریک شرکت‎های معتبر بین‎المللی و چه به عنوان عامل اصلی سرمایه‎گذاری در اینگونه قراردادها نیز تشکر نموده و تحقق این امر مهم را نویدبخش ظهور و تثبیت شرکت‎های نفتی داخلی با مقیاس بین‎المللی و موجب برآورده شدن آرزوی دیرینه ملت ایران در تبدیل مزیت منابع نفت و گاز کشور به کسب فناوری‎های فنی و مهندسی، مدیریتی و سرمایه‎گذاری در اکتشاف و تولید در سطح ملی و جهانی تلقی نماییم.

انجمن نفت ایران به عنوان نماینده انجمن‎ها و تشکل‎های حقوقی، شرکت‎های اصلی وزارت نفت و افراد حقیقی فعال در بخش نفت و گاز، ضمن اعلام حمایت از اقدامات فوق و آمادگی برای همکاری با وزارت نفت، در جهت تحقق اهداف عالیه مذکور، از تمامی ظرفیت‎های خود استفاده خواهد نمود.

همچنین این انجمن با توجه به ماهیت و سابقه تاریخی خود به عنوان قدیمی‎ترین انجمن صنعتی کشور و خدمات متمادی به صنعت نفت، در صورت صلاحدید آمادگی خود را برای برگزاری نشست‎های تخصصی به منظور تبیین وجوه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و متبلور در این الگوی قراردادی با حضور کارشناسان خبره موضوع اعلام می‎دارد.»


 

کد خبر 277854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =