زنگنه مدیر توانمند، قوی و مناسبی برای اقتصاد و صنعت نفت کشور است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری شرکت توتال فرانسه از جمله موفقیت‌های زنگنه است، گفت: زنگنه مدیر توانمند، قوی و مناسبی برای اقتصاد و صنعت نفت کشور است.

به گزارش شانا، علی اسماعیلی، نماینده نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی مجدد مهندس بیژن زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت در دولت دوازدهم گفت: وی مدیر بسیار توانمند، قوی و مناسبی برای اقتصاد و صنعت نفت کشور است و عملکرد چهار سال گذشته وی را بسیار موفق می‌دانم.

وی افزود: قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی با شرکت توتال فرانسه از جمله موفقیت‌های زنگنه است که امیدواریم این نوع قراردادها و سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه نفت و گاز در دولت آینده نیز تداوم یابد.

عباسعلی پوربافرانی، نماینده نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز درباره وزیر پیشنهادی نفت برای دولت دوازدهم تصریح کرد: عملکرد زنگنه طی چهار سال گذشته و در دولت یازدهم موفق و رضایت بخش بود، بنده با تمدید  دوره وزارت  ایشان موافق هستم.

وی عنوان کرد: شفافیت در قراردادهای نفتی اولویت وزارت نفت است که این موضوع باید ادامه یابد، همچنین گازرسانی روستایی از دیگر افتخارهای زنگنه است که امیدواریم این خدمت رسانی طی چهار سال آینده نیز تداوم یابد.

کد خبر 278070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =