3 شرکت بین‎المللی، نتایج طرح مطالعاتی میدان نفتی چنگوله را ارائه کردند

مجری طرح توسعه میدان نفتی چنگوله گفت: شرکت‎ دی‎ان‎او نروژ، شرکت ملی نفت تایلند و شرکت گازپروم روسیه، نتایج مطالعات خود در میدان چنگوله را به شرکت ملی نفت ایران ارائه داده‎اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، علی عباسی لرکی گفت: دی‎ان‎او نروژ سومین شرکتی است که طرح مطالعاتی خود را ارائه داده است و شرکت‎ ملی نفت تایلند و گازپروم روسیه، پیشتر طرح‎های خود را ارائه داده بودند.

بر اساس اعلام شرکت متن، به‌زودی بررسی فنی گزارش‎های این سه شرکت در سطح شرکت ملی نفت ایران و با همراهی تیم فنی شرکت مهندسی و توسعه نفت انجام خواهد شد و بعد از بررسی مذاکرات، در باره مناقصه این میدان مشترک در قالب قراردادهای جدید نفتی تصمیم‎گیری می‎شود.

میدان نفتی چنگوله در استان ایلام در ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر مهران و در فاصله ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری خط مرزی ایران و عراق (از طرف غرب و شمال غرب) و در حاشیه شمالی فروافتادگی دزفول و مابین میادین نفتی دهلران و آذر قرار دارد که با توجه به محرز بودن ارتباط ساختمانی این میدان با میدان آذر، چنگوله در چارچوب واگذاری عملیات توسعه از طریق قراردادهای جدید نفتی در اولویت قرار گرفته است.

کد خبر 278076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =