برخی لوله‌ها و تجهیزات مورد نیازصنایع نفت و گاز در داخل کشور تامین شد

مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت ایران گفت: با حمایت وزارت نفت از تولیدات بومی شرکت لوله گستر اسفراین، کشور از واردات برخی لوله‌ها و تجهیزات نفت و گاز بی نیاز شده است.

به گزارش شانا، احمد قلعه بانی، مشاور مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت، با بیان این‌که شرکت لوله گستر اسفراین با حمایت‌های موثر وزارت نفت به تنها تولید کننده بومی لوله‌های خاص مصرفی در نفت و گاز تبدیل شده است، گفت: خوشبختانه این شرکت با سفارش‌هایی که از طرف شرکت ملی نفت ایران انجام می‌شود با افزایش 100 درصدی تولید لوله‌های نفت و گاز مواجه شده و نیاز وزارت نفت را در این حجم از سفارش برطرف کرده است.

وی افزود: شرکت لوله گستر اسفراین در سال‌های 91 و 92 زیان‌ده بود که با حمایت وزارت نفت از تجهیزات ساخت داخل، میزان تولید خود را در سال 95 به 25 هزار تن رساند.

قلعه بانی تصریح کرد: در صورتی که سرمایه لازم برای تولید در داخل کشور مهیا باشد به راحتی می‌توانیم نیازمندی‌های خود را در حوزه صنعت نفت و گاز تامین کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: طی سه سال گذشته به میزان 10 سال قبل ، سفارش ساخت لوله به این مجموعه داده شده که در این زمینه از مسئولان وزارت نفت به ویژه اقای مهندس زنگنه تشکر می‌کنیم.
 

کد خبر 278154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =