زنگنه سهم ایران در اوپک را احیا کرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با یادآوری موفقیت‌های وزارت نفت در دولت یازدهم گفت: احیای سهم ایران در بازارهای جهانی نفت خام و اوپک، کارنامه خوبی برای مهندس زنگنه رقم زده است.

به گزارش شانا، محمد عزیزی با اشاره به معرفی دوباره مهندس بیژن زنگنه به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نفت دولت دوازدهم گفت: مهندس زنگنه شخصی است که توانست سهم از دست رفته ایران را در بازارهای جهانی نفت خام و سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) احیا کند، این مهم و البته دیگر موفقیت‌ها، سبب شده است وی کارنامه خوبی طی چهار سال گذشته از خود به‌جای گذارد.

وی افزود: از حضور دوباره آقای زنگنه در بدنه دولت دوازدهم خوشحالم، زیرا وی عملکرد خوبی داشته است و جزو بهترین وزیران دولت یازدهم به شمار می‌آید.

حمید بنایی، عضو کمیسیون عمران مجلس با یادآوری موفقیت‌های وزارت نفت در دولت یازدهم، تصریح کرد: مهندس زنگنه یک مدیر توانمند، قدیمی، باسابقه و ارشد وزرا در فهرست کابینه پیشنهادی تلقی می‌شود و نگاه وی به سرمایه گذاری در عرصه نفت یکی دیگر از موارد بارز است، بنابراین بنده به ایشان برای ابقا در سمت وزیر نفت دولت دوازدهم، رای موافق می‌دهم.

احمد صفری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز درباره وزیر پیشنهادی نفت، عنوان کرد: مهندس زنگنه به نوعی ارشد وزیران کابینه به شمار می‌آید و سابقه درخشانی در سال‌های متمادی حضور در پست وزارت دارد و بدون تردید وی، وزیر تخصصی و فعالی است که می‌تواند توسعه صنعت نفت را در کشور  بیش از گذشته رقم  بزند.

کد خبر 278163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =