3 طرح توسعه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در آستانه بهره برداری

سه طرح توسعه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، همسو با فعالیت های مسئولیت‌ اجتماعی در وزارت نفت و همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش شانا، همزمان با هفته دولت و به منظور ارتقای کیفیت مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح مناطق مختلف و ارائه خدمات مطلوب به کارکنان صنعت نفت، سه طرح توسعه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، افتتاح می‌شود.

فاز نخست بیمارستان جدید آغاجاری، دی کلینیک و پلی کلینیک شاهین شهر اصفهان و پلی کلینیک و دی کلینیک آزادی تهران پروژه‌هایی هستند که به بهره‌برداری می‌رسند.

پروژه بیمارستان جدید آغاجاری با 64 تخت بستری، همسو با ارائه خدمات به همکاران صنعت نفت و عموم همشهریان احداث و تجهیز شده است؛ فاز دوم این بیمارستان که شامل محوطه سازی، ساخت فضای ورزشی و تفریحی، ایجاد فضای سبز و تخریب ساختمان‌های قدیمی است، پس از تخلیه ساختمان بیمارستان کنونی انجام خواهد شد.

بیمارستان جدید آغاجاری دارای بخش زنان و زایمان، واحد رادیولوژی پیشرفته و دیجیتال، دستگاه ماموگرافی، بخش ICU و پنج اتاق عمل مجزا و دیگر امکانات مدرن درمانی است.

نیروی پزشکی متخصص و با تجربه برای همه بخش‌های بیمارستان جدید آغاجاری به صورت تمام وقت و پاره وقت در نظر گرفته شده است تا این بیمارستان آمادگی کامل را برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت داشته باشد.

پروژه پلی کلینیک و دی کلینیک آزادی در منطقه غرب تهران با توجه به ازدحام جمعیت در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران و کمبود فضای کافی در درمانگاه کنونی با زیر بنای 10 هزار و 500 متر مربع و مجوز هشت تخت بستری از مهمترین پروژه‌هایی است که به بهره برداری می‌رسد.

2 پروژه عمرانی دی کلینیک و پلی کلینیک شاهین شهر اصفهان در زیربنای 12 هزار و 285 متر مربع و پنج طبقه اجرا شده است.

کد خبر 278171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =