رکورد 3 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پروژه لرزه‎نگاری سپهر ثبت شد

شرکت عملیات اکتشاف نفت به عنوان پیمانکار پروژه لرزه‎نگاری دو بعدی و سه‎بعدی سپهر، موفق به ثبت رکورد بی‎سابقه سه میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در این پروژه شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت، حمید طاووسی، سرپرست اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست و پدافند غیرعامل مدیریت اکتشاف این شرکت، صبح امروز (هفتم شهریورماه) در مراسم قدردانی از کارشناسان شرکت عملیات اکتشاف نفت برای ثبت رکورد کار بدون حادثه در پروژه لرزه‎نگاری سپهر، گفت: با توجه به نظارت دقیق و مستمر و بازدیدهای دوره‎ای، همه موارد ناایمن و ریسک‎های عملیاتی پروژه سپهر از ابتدا مشخص و اقدام‎های کنترلی و اصلاحی لازم انجام شد.

وی ادامه داد: از جمله اقدام‎های کنترلی انجام شده در باره پیشگیری از حوادث و آسیب‎ها در پروژه لرزه‎نگاری سپهر می‎توان به ارائه طرح HSE و پیشگیری از حوادث احتمالی، برنامه‎ریزی و تشکیل جلسه مستمر با پیمانکار، آموزش‎های کوتاه مدت و دوره‎ای و برگزاری مانورهای آمادگی در شرایط اضطراری اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، محدوده پروژه لرزه‎نگاری سه بعدی سپهر در جنوب شرق آزادگان در غرب رود کارون و در شمال میدان دارخوین قرار دارد که با همکاری شرکت عملیات اکتشاف نفت به عنوان پیمانکار در حال انجام است.

طاووسی در این مراسم از همه عوامل اجرایی و عملیاتی این پروژه به ویژه ناظران مقیم اداره ژئوفیزیک، اداره حراست و نظارت، اداره HSE مدیریت اکتشاف و شرکت عملیات اکتشاف قدردانی کرد.

کد خبر 278356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =