رویکرد نسبت به توسعه در خزر تغییر کرده است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران از تغییر رویکرد نسبت به فعالیت‎های توسعه‎ای در خزر خبر داد و گفت: در آینده‎ای نزدیک، شاهد رویدادهای مهمی در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش شانا، سیدصالح هندی که پیش‎تر ریاست هیئت مدیره شرکت نفت خزر را بر عهده داشت، در مراسم تودیع خود که دیروز (سه شنبه، 21 شهریورماه) در این شرکت برگزار شد، به رویکرد مثبت مدیریت جدید شرکت نفت خزر و تلاش‎های مجموعه همکاران در این شرکت اشاره کرد و گفت: نگاه ویژه به فرصت‎های جذب سرمایه خارجی و حاکم شدن فضای همکاری و توسعه مناسبات بین‎المللی در شرکت نفت خزر از نتایج تلاش‎های صورت گرفته در این مجموعه است.

وی گسترش همکاری‎ها و پیشبرد مذاکرات سازنده را با شرکت‎های داخلی و خارجی فعال در صنعت نفت، از عوامل مهم تغییر فضای کاری حاکم بر نفت خزر دانست و با اشاره به صرفه‎جویی‎های صورت گرفته در این شرکت طی ماه‎های اخیر، از محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت نفت خزر قدردانی کرد.

بر اساس اعلام شرکت نفت خزر، طی ماه‎های اخیر بالغ بر 5.5 میلیون دلار، 24 میلیون یورو و 70 میلیارد ریال در هزینه‎های این شرکت صرفه‎جویی شده است.

سید عبدالجلیل رضوی، رئیس جدید هیئت مدیره شرکت نفت خزر نیز در این مراسم از زحمات سیدصالح هندی در این سمت قدردانی کرد و گفت: حوزه خزر از حیث موقعیت ژئوپلیتیکی بسیار حائز اهمیت است و حضور یک فرد مطلع به مسائل خزر و فرصت‎ها و چالش‎های موجود در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران می‎تواند به پیشبرد بهتر فعالیت‎های اجرایی و توسعه‎ای در خزر کمک کند.  

بر اساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید هیئت مدیره شرکت نفت خزر، دیروز (سه شنبه، 21 شهریورماه) برگزار و سید عبدالجلیل رضوی، جایگزین سیدصالح هندی در این سمت شد.

کد خبر 278572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =