۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
  • کد خبر: 278590
سرعت پرشتاب گازرسانی در دولت یازدهم

مدیر‎گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران، سرعت گازرسانی به شهرهای و روستاهای کشور را در دولت یازدهم پرشتاب عنوان کرد و گفت: انتظار می رود در پایان برنامه ششم توسعه، ١٠٠ درصد بخش خانگی و تجاری زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار گیرند.

به گزارش شانا، سعید مومنی اظهار کرد: هم اکنون بیش از 96 درصد واحدهای مسکونی در مناطق شهری و 72 درصد از واحدهای مسکونی در روستاهای قابل گازرسانی سطح کشور، تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به این که در دولت یازدهم گازرسانی به شهرها و روستاها با هدف بهره مندی حداکثری جامعه از این سوخت پاک و ارزان در دستور کار قرار گرفت، افزود: همسو با این موضوع بیش از 75 هزار کیلومتر شبکه گاز شهری و روستایی جدید احداث و بیش از یک میلیون و 600 هزار انشعاب جدید نصب شد تا امکان بهره مندی بیش از چهار میلیون و 500 هزار مشترک شهری و روستایی جدید را از نعمت گاز طبیعی فراهم کند.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: با توجه به روند مثبت گازرسانی به همه شهرها و روستاهای کشور از محل اعتبار بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال 93، انتظار می رود در پایان برنامه ششم توسعه، ١٠٠ درصد بخش خانگی و تجاری زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار گیرند.

کد خبر 278590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =