۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
  • کد خبر: 278637
فرهنگ سازی برای مصرف صحیح آب، امری ملی است

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پاسخ به خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری تسنیم با عنوان «پای وزارت نفت در کفش وزارت نیرو/ وزارت نفت مسابقه بهره‌وری آب برگزار می‌کند» توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شانا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، خبرگزاری تسنیم، روز یکشنبه (26 شهریورماه) ضمن انتشار خبری با عنوان «پای وزارت نفت در کفش وزارت نیرو/ وزارت نفت مسابقه بهره‌وری آب برگزار می‌کند» در حالی مدعی دخالت وزارت نفت در امور مربوط به وزارت نیرو شده است که اگر کمی جستجو می‌کردند و انصاف به خرج می‌دادند هیچگاه از باب گشایش در قافیه، این‌گونه پای وزارت نفت و کفش وزارت نیرو را به زعم خود به‌ هم جفت و جور نمی‌کردند.

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع بهره‌وری آب، بر اساس بند (ب) اقدام‌های اجرایی بخش یازدهم برنامه جامع بهره‌وری کشور، مصوب هیئت وزیران و ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهوری در تاریخ 11 شهریورماه 94، برای سومین سال پیاپی از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران برای اجرا به همه دستگاه‌های اجرایی کشور بازتاب داده شد.

وزارت نیرو نیز همچون 2 سال پیش از این و در راستای عمل به این تکلیف قانونی و کمک به ارتقای فرهنگ بهره‌وری و شناساندن آن به عنوان یک ارزش در جامعه خصوصا در میان کودکان و نوجوانان، برگزاری این مسابقه را با شعار «کار درست را درست انجام دهیم» در سطح صنعت نفت در چهار رده سنی برای کودکان و نوجوانان 4 تا 16 سال برنامه‌ریزی کرده است.

سرانجام برگزیدگان این مسابقه نقاشی اواخر مهرماه مشخص و آثار برتر به سازمان ملی بهره‌وری ایران معرفی خواهند شد، حال چگونه خبرگزاری تسنیم از برگزاری چنین مسابقه‌ای به این نتیجه رسیده که پای وزارت نفت در کفش وزارت نیرو رفته خود از جمله شگفتی‌هاست.

امیدواریم خبرگزاری تسنیم ضمن رعایت اصول حرفه‌ای و در چارچوب تفکرات خود، برای اصلاح الگوی مصرف انرژی در کشور و تبیین موضوع بهره‌وری و کمک به فرهنگ سازی به‌ویژه در مورد مسائل ملی مانند آب، با دیدگاهی فراجناحی عمل کند.

کد خبر 278637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =