رعایت اصول ایمنی در صدر برنامه‎های شرکت ملی حفاری قرار دارد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری تاکید کرد: رعایت استانداردها و الزام‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در صدر برنامه‎های عملیاتی این شرکت قرار دارد.

به گزارش شانا، سپهر سپهری دیروز (شنبه، یکم مهرماه) در نشستی که با حضور معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد، رؤسا و مسئولان عملیاتی و ستادی برگزار شد، بر اولویت‎بندی کارهای اجرایی در حوزه‎های مختلف به منظور پاسخگویی به موقع به نیاز کارفرماها تاکید کرد و افزود: برای حضور پررنگ در پروژه‎های ملی و خارجی لازم است برنامه‎ریزی مدونی داشته باشیم.

وی گفت: جلسه عملیات فرصت مناسبی برای بررسی چالش‎ها و ارزیابی نقاط ضعف و قوت به شمار می‌آید و مناسب است مدیران هر بخش هنگام طرح موانع کار، پیشنهادها و راه های کارشناسی را نیز ارائه دهند تا در بهبود فرآیندها مورد استفاده قرار گیرد.

سپهری بر اهمیت توجه به ساخت داخل و افزایش کیفیت قطعات و تجهیزاتی که ساخته می‎شوند هم تاکید کرد و گفت: اولویت ما مشتری‎مداری، انجام کار بر اساس برنامه زمانبندی شده و رعایت استانداردهای ایمنی است.

وی با بیان این‎که نیروهای ستادی در خدمت نیروهای صف هستند، افزود: با مشارکت و همسویی، خرد جمعی و  کارگروهی باید برای رشد و بالندگی شرکت تلاش مضاعفی داشته باشیم.
 
 

کد خبر 278715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =