شرکت ملی نفتکش ایران 2 گواهینامه جدید ایزو دریافت کرد

موسسه رده‎بندی DNV.GL پس از ممیزی شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) و صدور 2 گواهینامه ایزو با ویرایش جدید، بر عملکرد این شرکت در زمینه رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست مُهر تایید زد.

به گزارش شانا، به نقل از شرکت ملی نفتکش، این شرکت برای نخستین بار پس از لغو تحریم‎ها از سوی موسسه رده‎بندی DNV.GL که از موسسه‌های معتبر و بزرگ عضو انجمن جهانی موسسه‌های رده‎بندی (IACS) است، مورد ممیزی خارجی  دقیق و موشکافانه در زمینه استانداردهای ایزو قرار گرفت.

شرکت ملی نفتکش در پایان این ممیزی از سوی این موسسه بین‎المللی، موفق به دریافت گواهینامه  ‎استاندارد سیستم ‎مدیریت کیفیت  (ISO9001:2015) و همچنین گواهینامه سامانه مدیریت ‎محیط‎زیست (ISO 14001:2015) شد.

طراحی دقیق و بسیار عالی سیستم‎های ایمنی، کیفی و زیست‎محیطی، حفظ، تعمیر و نگهداری مناسب کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، رعایت اصول ایمنی، آگاهی دریانوردان این شرکت از ضوابط و قوانین ایمنی و اجرای آنها، کنترل و اعمال موازین محیط زیستی، اجرای صحیح برنامه‎ها و ... از جمله مواردی است که در طی این ممیزی مورد توجه و اذعان ممیزان موسسه DNV.GL  نروژ قرار گرفت.

شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) پیش از این نیز موفق به دریافت سند انطباق (DOC) بر اساس ISM Code از سوی موسسه‌های رده‎بندی DNV.GL و آسیا شده بود.

کد خبر 278717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =