صنعت پلاستیک ایران در مسیر توسعه گام بر می‌دارد

نماینده یک شرکت کره‌ای اعلام کرد: ایران درهای صنعت پلاستیک خود را به روی جهان باز کرده است و این کار به رشد بیشتر آن کمک می‌کند.

گوون ماسون، معاون مدیرعامل شرکت کره‌ای شینچانگ، در حاشیه دیدار از یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، درباره صنعت پلاستیک ایران گفت: ایران درها را برای مشارکت و همکاری با شرکت‌های خارجی باز کرده و به همین دلیل، شاهد توسعه فناوری و توان داخلی صنعت پلاستیک در این کشور هستیم.

وی افزود: من در زمینه صنعت پلاستیک و پلیمر در رویدادهای بین المللی بسیاری حضور داشته‌ام و می توانم بگویم که ایران پلاست هم یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که در این حوزه دیده‌ام.

نماینده این شرکت کره‌ای با اشاره به فعال بودن نمایندگی انحصاری این شرکت در ایران، گفت: برای حمایت از نماینده ایرانی خود، در نمایشگاه ایران پلاست حضور یافته‌ایم و تلاش می‌کنیم فعالیت خود را در این کشور توسعه دهیم.

امسال 600 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارند و تعداد شرکت کنندگان خارجی و داخلی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به دوره قبل به ترتیب 21 و 39 درصد افزایش یافته است.

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست امسال میزبان بیش از 500 شرکت خارجی از 23 کشور جهان شامل بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات خواهد بود که این تعداد شرکت کننده نشان دهنده جایگاه صنعت پتروشیمی کشورمان درعرصه بین المللی است.

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست دوم تا پنجم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می شود.

کد خبر 278758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =