ایران امیدوارکننده‌ترین صنعت پلاستیک خاورمیانه را دارد

نماینده یک شرکت هندی اعلام کرد که ایران خوش آتیه‌ترین صنعت پلاستیک را در کل منطقه خاورمیانه دارد.

نیهال تالات، کارشناس شرکت هندی راجو انجینیرز، در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: به نظر من ایران امیدوارکننده‌ترین صنعت پلاستیک را در کل منطقه خاورمیانه دارد و بازار این کشور بسیار با ظرفیت و با تقاضای بالاست؛ بنابراین بازاری بزرگ برای ما به شمار می‌آید.

وی افزود: ما هم اکنون در ایران نمایندگی داریم که از طرف ما با تولیدکنندگان ایرانی همکاری می‌کند، همچنین برنامه‌هایی برای توسعه و گرفتن یک نمایندگی دیگر در زمینه‌ای متفاوت داریم.

نماینده این شرکت هندی همچنین با تمجید از کیفیت نمایشگاه ایران پلاست، گفت: پرسش‌هایی زیاد دریافت کرده‌ایم و میزان بازدیدها بسیار خوب است و از عملکرد خود بسیار راضی هستیم.

به گفته تالات، شرکت هندی راجو انجینیرز در زمینه تولید تجهیزات فرآوری پلاستیک فعالیت می‌‌کند و با هدف فروش تجهیزات و افزایش همکاری با صنعت پلاستیک ایران، در ایران پلاست شرکت کرده است.

امسال 600 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارند و تعداد شرکت کنندگان خارجی و داخلی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به دوره قبل به ترتیب 21 و 39 درصد افزایش یافته است.

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست امسال میزبان بیش از 500 شرکت خارجی از 23 کشور جهان شامل بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات خواهد بود که این تعداد شرکت کننده نشان دهنده جایگاه صنعت پتروشیمی کشورمان درعرصه بین المللی است.

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، دوم تا پنجم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می‌شود.

کد خبر 278761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =