حضور بزرگترین توزیع کننده پلیمر جهان در نمایشگاه ایران پلاست

نماینده شرکت راواگو اعلام کرد که حضور تعداد و کیفیت حضور شرکت‎های خارجی در نمایشگاه ایران پلاست قابل تحسین است.

کاوه ولی پور، مدیر عامل گروه راواگو پارس که زیرمجموعه شرکت بلژیکی راواگو در ایران است، در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست گفت: در مجموع نمایشگاه امسال را به مراتب بهتر از نمایشگاه پارسال می‌دانم.

وی افزود: در بحث حضور شرکت های خارجی، نه تنها تعداد، بلکه عمق حضورشان و قدرتی که با آن حاضر شده اند، قابل توجه است؛ افتخار می‌کنم که در ایران شرکت‌های طراز اول اروپایی آمده‌اند.

مدیر عامل راواگو پارس در تشریح برنامه های رواگو برای تقویت حضور در ایران، گفت: ما در واقع میوه برجام هستیم؛ بعد از برجام در سال 2016 گروه راواگو پارس در ایران ثبت شد و صد در صد از مالکیت سهام متعلق به گروه راواگو است و اعضای هیئت مدیره ما هم ایرانی نیستند.

ولی پور افزود: فقط در بحث توزیع، حجم فروش راواگو ظرف 6 ماه گذشته چیزی بیش از چهار میلیارد تومان بوده؛ در بحث صادرات هم ما فعالیت می کنیم و در سال 96 صادراتمان بیش از 20 هزار تن بوده است.

وی گفت: ما دو مأموریت اصلی داریم؛ یکی این که محصولات را از پتروشیمی های ایرانی می خریم و به بازارهای مختلف صادر می کنیم و یکی هم این که مواد پلیمری مورد نیاز بازار داخل را وارد می کنیم وبرای صنایع مختللف توزیع می کنیم.

نماینده راواگو همچنین با اشاره به چالش نقدینگی برای فعالان صنعت پلاستیک ایران، گفت: تلاشمان این بوده است که با فاینانس های کوتاه مدت، به شکلی کمک بکنیم که جریان نقدینگی مشتری بیشتر صرف نیازهای ضروری ترش بشود و پول ما را دیرتر بدهد، بتواند کار خودش را ادامه بدهد و به لحاظ کیفی ارتقا محصول داشته و هم به لحاظ مالی برایش بهتر باشد.

ولی پور با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و نمایش عبور ایران از خام فروشی نفت و گاز، گفت: فکر می کنم زمان برگزاری نمایشگاه با توجه به همزمانی با آغاز به کار مدارس و ماه محرم، چندان مناسب نبود؛ همچنین با وجود این که نمایشگاه باید یک نمایشگاه سطح بالای تخصصی باشد،از نظر فضای نمایشگاهی ناهماهنگی هایی وجود داشت.

وی گفت: امیدواریم که روزی با تلاش وزارت خارجه، تحریم های نهانی که وجود دارند برداشته شوند و شاهد حضور شرکت های بزرگ پتروشیمی باشیم و بتوانیم بیشتر به ایرانی بودنمان افتخار بکنیم.

کد خبر 278778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =