ظرفیت‎های آذربایجان شرقی در زمینه ساخت تجهیزات صنعت نفت بررسی می‎شود

نشست کارگروه مشترک استانداری آذربایجان شرقی با معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت برگزار شد و دو طرف بر بررسی، شناسایی و بهره‎مندی از ظرفیت‎های این استان در زمینه ساخت تجهیزات صنعت نفت تاکید کردند.

به گزارش شانا، این نشست صبح امروز (چهارشنبه، 12 مهرماه) با حضور استاندار و دیگر نمایندگان استانداری، مدیران ارشد معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و مدیران عامل شرکت‎های فعال در صنعت نفت و مستقر در استان، در ساختمان استانداری در شهر تبریز برگزار شد.

مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی در این نشست از تلاش‎های وزارت نفت در حوزه حمایت از سازندگان داخلی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شرکت‎های سازنده فعال در سطح استان آذربایجان شرقی هم در فهرست بلند تامین‎کنندگان کالاها و تجهیزات صنعت نفت قرار گیرند و بتوانند منشاء ارائه خدمات بیشتری به این صنعت باشند.

وی با اشاره به حضور شرکت‎های توانمند سازنده تجهیزات در حوزه‎های مختلف و همچنین ظرفیت‎های دانشگاهی مناسب در این استان، ادامه داد: خوشبختانه حضور سرمایه‎گذاران خارجی هم در کشور افزایش یافته است و از این فرصت می‎توان برای هم‎افزایی و توانمندسازی هرچه بیشتر سازندگان داخلی بهره‎مند شد.

خدابخش گفت: استانداری آذربایجان شرقی در این مسیر، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بازدید از منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و گفت‎وگو با متولیان این منطقه، از دیگر برنامه‎های معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در سفر به استان آذربایجان شرقی خواهد بود.
 


 

کد خبر 278871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =