دعوت از شرکت‌های خارجی برای افزایش ضریب برداشت به سود ایران است

نماینده شرکت او ام وی اتریش اعلام کرد با توجه به پیچیدگی عملیات افزایش ضریب برداشت، دعوت از شرکت‌های خارجی برای همکاری در این زمینه به سود ایران خواهد بود.

به گزارش شانا، تورستن کلمنس، مشاور ارشد مهندسی مخزن در شرکت اتریشی او‌ام‌وی در حاشیه همایش راهبردی نفت و نیرو گفت: ایران اقدام‌هایی در زمینه ارتقای برداشت نفت انجام داده، اما این یک فرآیند طولانی است و شما باید چند گام متفاوت را طی کنید.

وی افزود: شاید برای ایران مفید باشد که از برخی شرکت‌های خارجی دعوت کند و سپس این فناوری‌ها را توسعه دهد و برای بهبود برداشت نفت از برخی میدان‌ها تلاش کند.

این کارشناس او ام وی با اشاره به آغاز برنامه گسترده در این شرکت در زمینه ازدیاد برداشت نفت و همچنین برنامه این شرکت برای فعالیت در ایران، گفت: شما میدان‌های مطلوب و جذابی با ظرفیت بالا برای تولید نفت بیشتر دارید.

سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو دیروز با حضور وزیر نفت، معاونان وی، مدیران بخش دولتی و خصوصی صنعت نفت افتتاح شد و تا روز پنجشنبه (۲۰ مهرماه) ادامه دارد.

در این کنگره ٣٣ سخنران شامل ۱۶ سخنران خارجی و ۱۷ سخنران داخلی که همه از صاحبنظران هستند، توضیحات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌کنند و بیش از ۱۰۰ میهمان خارجی نیز در بخش‌های مختلف این کنگره حضور می‌یابند.

کد خبر 278995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =