علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی شد

وزیر نفت با صدور حکمی علیرضا صادق آبادی را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منصوب کرد.

به گزارش شانا در حکم بیژن زنگنه خطاب به علیرضا صادق آبادی آمده است: «با عنایت به تعهد، تجربه و تخصص جنابعالی، بدین وسیله به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران منصوب می شوید.

از خداوند متعال ادامه توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسئلت دارد.»

وزیر نفت همچنین در حکم جداگانه‌ای خطاب به عباس کاظمی آورده است: «اکنون که پس از چهار سال تلاش صادقانه در سمت معاونت وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، متقاضی خاتمه بخشیدن به این مسئولیت می‌باشید، جا دارد صمیمانه از خدمات ارزشمند جنابعالی به‌ویژه در افزایش کیفیت و کمیت بنزین و نفت‌گاز مصرفی کشور و عبور موفق از تنگناها، تقدیر و تشکر کنم.

بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان مشاور وزیر منصوب می‌نمایم و اطمینان دارم که به عنوان یکی از برجسته‌ترین متخصصان امر پالایش نفت در کشور حامی و هادی مدیران جدید شرکت ملی پالایش و پخش خواهید بود.

از خداوند قادر متعال ادامه توفیقات جنابعالی را مسئلت دارم.»

وزیر نفت همچنین با صدور حکمی، علیرضا صادق آبادی را برای مدت سه سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب کرد.

به گزارش شانا، صادق آبادی دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار، فوق لیسانس و لیسانس مهندسی مکانیک است.

وی از سال 93 تاکنون مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف بوده است.

همچنین از دیگر سمت‌های وی در گذشته می‌توان به نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مرجان، عضو اصلی هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس، مدیریت پروژه‌های پایین دستی شرکت انرژی دانا، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه مطالعات و پژوهش های بین المللی نفت و توسعه پایدار و مدیرعاملی شرکت توان نیروی آراد اشاره کرد.

کد خبر 279005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =