۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
  • کد خبر: 279007
سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو پایان یافت

آیین پایانی سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو عصر امروز (چهارشنبه، ۱۹ مهرماه) با اهدای لوح سپاس به حامیان این کنگره برگزار شد.

به گزارش شانا، سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو که دیروز (سه‌شنبه، 18 مهرماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و معاونان وی و نمایندگان شرکت‌های خارجی و شرکت‌های مجامع انرژی آغاز شده بود، عصر امروز چهارشنبه با حضور رکن الدین جوادی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت، حبیب الله بیطرف، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، ‌حجت الله غنیمی فرد، مشاور دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پایان یافت.

نشست برق، مالی و سرمایه گذاری، نشست بالادستی ۱ و ۲ و نشست پتروشیمی از مجموعه نشست‌هایی بودند که طی دو روز برگزار شد، در این نشست‌ها به موضوع ازدیاد برداشت و سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران پرداخته شد. 

باشگاه نفت و نیرو به عنوان برگزار کننده این کنگره، یک سازمان مردم نهاد متشکل از مدیران، کارشناسان ارشد، محققان و صاحبنظران در زمینه‌های راهبردی مدیریت، اقتصاد انرژی، فناوری، امور حقوقی و بازرگانی در حوزه نفت و انرژی در قالب فضایی غیرانتفاعی و غیرسیاسی است.

این تشکل ایجاد ارتباطی پویا و فعال میان فعالان حوزه‌های مرتبط با ساختاری کارآمد را به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و تجربه‌های شاخص ملی در حوزه نفت و انرژی دنبال می‌کند و برای انتقال دانش و تجربه این افراد به سوی کارآفرینان و فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و تصمیم‌گیرندگان و مجریان در قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران و محققان و دانش‌پژوهان در حوزه یادشده و کمک نظری و راهبردی به حل مشکلات کشور گام بر می دارد.

از دیگر رویه‌های این تشکل نقد رویه‌های مورد عمل، با هدف بارور کردن و بهبود روند تصمیم گیری در کشور و نیز کمک به توسعه کسب و کار با ارائه پیشنهادها و انجام پروژه‌های خدماتی (از جمله طرح‌های مشاوره، مطالعاتی و پژوهشی) و به طور کلی تولید فکر، ایده و توصیه در باره همه مساﺋﻞ سیاست عمومی داخلی و منطقه‌ای در زمینه فعالیت خود است.

کد خبر 279007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =