همایش بین‌المللی مدیران فنی، نگهداری و تعمیرات برگزار می‌شود

دوازدهمین دوره همایش بین‌المللی مدیران فنی، نگهداری و تعمیرات در بخش صنایع کلیدی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، نیرو، خودرو، معدن و ساختمان آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، دوازدهمین دوره همایش بین‌المللی مدیران فنی، نگهداری و تعمیرات با هدف «ایمن سازی و افزایش ظرفیت تولید در عین کاهش هزینه‌ها» و با حضور 60 استاد برجسته بین‌المللی از کشورهای کانادا، آلمان، استرالیا، سوئد، هلند، انگلستان، آفریقای جنوبی، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 23 و 24 آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

شاخص‌ترین ویژگی این همایش حضور بیشترین تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان، متخصصان و مشاورانی است که پروژه‌های کوچک و بزرگ بسیاری را در صنایع کلیدی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، نیرو، خودرو، معدن و ساختمان با موفقیت اجرا کرده‌اند.

در این همایش افزون بر پرداختن به موضوع‌های محوری نگهداری و تعمیرات، مواردی همچون اینترنت اشیا، کارگاه cmms، قراردادهای عملکرد محور (کارگاه pbc) بررسی اجرای نظام‌نامه مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت و اقدام‌های جامع پژوهشگاه نیرو در صیانت از دارایی‌ها نیز زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

کد خبر 279051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =