نشت نفت اخیر در خلیج مکزیک بدترین مورد پس از 2010 بوده است

حادثه اخیر در صنعت نفت آمریکا سبب بدترین نشت نفت در خلیج مکزیک پس از حادثه انفجار سکوی دیپواتر هرایزن شرکت بی پی در سال 2010 میلادی شد.

به گزارش شبکه بلومبرگ، نشت نفت در خلیج مکزیک در هفته گذشته بزرگترین حادثه در نوع خود در آمریکا پس از سال 2010 میلادی بوده است.

طبق اعلام شرکت ال ال او جی، تأسیسات دلتا هوس این شرکت در 64 کیلومتری جنوب شهر ونیس در ایالت لوییزیانا در آمریکا، موجب نشت هفت هزار و 950 تا 9 هزار و 350 بشکه نفت در خلیج مکزیک شده است.

بر اساس داده‌های اداره نظارت بر ایمنی و محیط زیست آمریکا، این حادثه بدترین نشت نفت پس از حادثه نشت نفت از سکوی دیپواتر هرایزن شرکت بی پی در سال 2010 میلادی به شمار می‌آید.

ریک فولر، از مدیران شرکت ال ال او جی، اعلام کرد آسیب دیدن یک خط لوله زیردریایی متصل به تأسیسات دلتا هوس، دلیل آغاز نشت نفت از این تأسیسات بوده است.

به گفته وی، چند مانع کار گذاشته شده در اطراف شکستگی خط لوله یاد شده، جلو ادامه نشت را گرفته، اما این خط لوله هنوز تعمیر نشده است.

این مدیر اعلام کرد در پی حادثه یاد شده، تولید نفت از تأسیسات دلتا هوس از حدود 90 هزار بشکه در روز به حدود 57 هزار بشکه در روز کاهش یافته است.

کد خبر 279111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =