قیمت نفت طی ماه‌های آینده افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که صحبت‌های اخیر ترامپ سبب افزایش قیمت نفت شد و ممکن است قیمت‌ها بیش از این افزایش یابد، گفت: بخش زیادی از افزایش قیمت نفت متاثر از مسائل منطقه‌ای و جهانی است، از این رو پیش‌بینی می‌شود قیمت نفت طی ماه‌های آینده افزایش یابد.

به گزارش شانا، حسن بهرام نیا، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به افزایش قیمت نفت در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: تجربه ثابت کرده که بحث افزایش قیمت نفت تحت تاثیر عوامل سیاسی قرار دارد و بخش زیادی از افزایش قیمت نفت متاثر از مسائل منطقه‌ای و جهانی است.

وی با بیان این‌که صحبت‌های اخیر ترامپ سبب افزایش قیمت نفت شد و ممکن است قیمت‌ها بیش از این افزایش یابد، افزود: تصمیم‌ها و نظرات سیاستمداران کشورها قیمت نفت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بهرام نیا با اشاره به حمایت شرکت‌های بزرگ نفتی آمریکایی از ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری این کشور، تصریح کرد: افزایش قیمت نفت موجب می‌شود آمریکا که به تازگی به کشورهای صادرکننده نفت پیوسته است، بتواند درآمد بیشتری کسب کند و بخشی از معضلات اقتصادی خود را حل کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که با نزدیکی به فصل زمستان و افزایش تقاضا نیز افزایش قیمت نفت طبیعی به نظر می‌رسد، عنوان کرد: طرح فریزنفتی و تمدید دوباره آن در افزایش قیمت نفت تاثیرگذار است و اعضای اوپک نیز بر این موضوع که تولید نفت در مقدار کنونی ثابت بماند اتفاق نظر دارند، از این رو می‌توان شاهد افزایش قیمت نفت در ماه‌های آینده بود.

کد خبر 279122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =