سومین المپیاد ورزشی آتش‌نشانان وزارت نفت پایان یافت

آیین پایانی سومین المپیاد ورزشی آتش‌نشانان وزارت نفت، امروز، شنبه (29 مهرماه) به میزبانی شرکت ملی گاز ایران، در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی محمودآباد برگزار شد.

به گزارش شانا، در این مراسم محمدرضا یوسفی پور، رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز گفت: رکوردهای این دوره از المپیاد نسبت به دو دوره گذشته بسیار تغییر کرده است و این نشان از رقابت‌های بسیار تنگاتنگ گروه‌ها دارد.

وی افزود: چالاکی، سرعت و دقت در حوزه فعالیت آتش‌نشانان بسیار مهم است و همیشه باید در فعالیت‌های آن ها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس HSE شرکت ملی گاز تاکید کرد: باید تدابیری برای ارتقای سطح آتش‌نشانان اندیشیده شود تا بتوانند علاوه بر حضور در المپیاد نفت، در سطح ملی و بین المللی نیز حضور داشته باشند.

رکن‎الدین جوادی، معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری نیز در این مراسم گفت: برگزاری مسابقه های گوناگون باعث نشان دادن شایسته سالاری می شود و  برای شرکت در سطح جهانی نیز باید برنامه ریزی هایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: بهتر است تمهیداتی در نظر گرفته شود تا آتش‌نشانان در همه مراحل ساخت تاسیسات حضور داشته باشند با این روش سرعت عمل آن ها در مهار آتش و مقابله با حوادث افزایش می یابد و آسیب‌ها به حداقل می‌رسد. 

جوادی در پایان  پیشنهاد کرد: برای دوره المپیاد چهارم وزارت نفت که در سال ۹۸ برگزار می شود، در کنار مسابقات، تدوین و انتقال تجارب چهار شرکت اصلی در زمینه اطفای حریق، جلوگیری از حوادث و غیره نیز مورد توجه قرار گیرد .

در این المپیاد تیم های نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرکت پالایش گاز فجر جم و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد نیز جام تیم اخلاق را از آن خود کرد.

المپیاد آتش‌نشانان وزارت نفت هر دو سال یکبار بین تیم‌های منتخب از ۴ شرکت اصلی وزارت نفت برگزار می شود و سومین دوره از این مسابقات به میزبانی شرکت ملی گاز به مدت سه روز (۲۷ تا ۲۹ مهرماه) در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی محمود آباد برگزار شد.

کد خبر 279171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =