ایران به راحتی از شوک‌های ناگهانی قیمت نفت عبور خواهد کرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی سخنان و تحولات سیاسی بر قیمت جهانی نفت تاثیرگذار خواهد بود، گفت: ایران به راحتی از شوک‌های ناگهانی قیمت نفت عبور خواهد کرد.

به گزارش شانا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، با بیان این‌که رئیس جمهوری آمریکا این کشور را با بحران‌های متعددی مواجه کرده است، گفت: به نظر می‌رسد بحران آفرینی رئیس جمهوری آمریکا به نفع ما تمام خواهد شد، هرچند ممکن است ناپختگی ترامپ خسارت‌هایی را نیز در پی داشته باشد، اما بهترین راه مقابله با سیاست‌های این کشور، اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: همان طور که مقاوم سازی اقتصاد در زمان تحریم منافعی برای کشور در پی داشت و برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) نیز برای کشور دارای منافع بسیاری است، اقتصاد کشور نیز هم اکنون از توانایی قابل قبولی برخوردار است که از این طریق می‌توانیم برای هر شرایطی برنامه مشخصی داشته باشیم.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به این که برای هر اقدام آمریکا برنامه مشخصی خواهیم داشت، تصریح کرد: معتقدم بازار جهانی نفت ممکن است با برخی شوک‌های قیمتی مواجه شود، اما وزیر باتجربه نفت کشورمان به راحتی می‌تواند کنترل چنین شوک‌هایی را در دست بگیرد.



کد خبر 279193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =