انتصاب دکتر توفیقی به عنوان رئیس پژوهشگاه نفت مایه خوشحالی است

مشاور وزیر نفت از انتصاب دکتر توفیقی به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت ابراز خرسندی کرد و گفت: ایشان تجربه سرشاری دارند، در رشته تخصصی خود دانشمند به شمار می‎روند و فردی بافضیلت هستند و امیدوارم با مدیریت ایشان، پژوهشگاه صنعت نفت ارتقا یابد.

به گزارش شانا، حمیدرضا کاتوزیان، مشاور وزیر و رئیس سابق پژوهشگاه صنعت نفت  امروز (یکشنبه، 30 مهرماه) در مراسم تودیع خود و معارفه جعفر توفیقی به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، با بیان این مطلب افزود: پژوهشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پژوهشی کشور و خاورمیانه، در سال‎های فعالیت خود خدمات ارزنده‎ای به صنعت نفت ارائه کرده است و در چهار سال گذشته هم تلاش شد، حرکت این مجموعه در مسیر سیاست‎های کلان دولت و وزارت نفت باشد.

وی توفیقات حاصل شده در این مدت را نتیجه تلاش مستمر همکاران پژوهشگاه صنعت نفت عنوان کرد و گفت: از تمام تلاش‌ها قدردانی می‎کنم و بدون تعارف، مسئولیت نقایص و ایرادات را متوجه خود می‎دانم.

کاتوزیان به برگزاری هشت جلسه هیئت امنای پژوهشگاه صنعت نفت در چهار سال فعالیت خود در این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این جلسات، گزارش عملکرد پژوهشگاه ارائه و از نظرات اعضای هیئت امنا استفاده می‎شد. گزارش مربوط به جلسه آخر هیئت امنا هم که برگزار نشد، آماده است و برای ارائه به اعضای هیئت امنا در اختیار آقای دکتر توفیقی قرار می‎گیرد.



کد خبر 279205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =