۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
  • کد خبر: 279228
«درخشش نفت» بر دیوارهای دانشگاه صنعتی شریف

مجموعه‌ای از تابلو عکس‌های تاسیسات صنعت نفت ازسوی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به دانشکده شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف اهدا شد.

به گزارش شانا، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت همسو با توسعه همکاری‌های فرهنگی با مراکز دانشگاهی، علمی و تخصصی صنعت نفت، مجموعه ای از عکسهای صنعت نفت را با عنوان «درخشش نفت» به دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف اهدا کرد.

در مراسم اهدای این مجموعه که با حضور نمایندگان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، رئیس دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف و اعضای هیئت علمی این دانشکده برگزار شد، دکتر عبدخدایی، رئیس این دانشکده با ابراز خرسندی و قدردانی از حمایت فرهنگی وزارت نفت از نهادهای علمی کشور به منظور آشنایی با ابعاد مختلف صنعت نفت گفت: امیدواریم ابعاد این حمایت سبب توسعه مهارت‌ها و آشنایی میدانی اعضای هیئت علمی و دانشجویان با صنعت نفت شده و همسو با این هدف، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارت افزایی برای دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی و نفت شریف ازسر گرفته شود.

غلامعلی رزاق پناه، معاون امور فرهنگی، ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، نیز تصریح کرد: روابط عمومی وزارت نفت به منظور ارائه تصویری باشکوه و درخشان از تاسیسات و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی اعم از بالادستی و پایین دستی و در پاسخ به درخواست دانشگاه صنعتی شریف مجموعه ای شامل 32 تابلو از تصاویر تاسیسات این صنعت شامل مراحل اکتشاف، استخراج، انتقال، ذخیره سازی، فرآورش در پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی و سرانجام مصرف و صادرات محصولات آن را به این دانشکده اهدا کرد.

وی افزود: رویکرد هنری عکاسان در ثبت این تصاویر ارائه چهره‌ای مدرن، پیشرفته، پاکیزه و درخشان از صنعت نفت بوده و امیدواریم مخاطبان با دیدن این تصاویر، احساس غرور و اقتدار کرده و با انگیزه بالاتری برای خدمت به اهداف کشور تلاش کنند. 

رزاق پناه همچنین ضمن اعلام آمادگی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به منظور توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی از طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت به صورت تخصصی برای گروه های مرجع در کشور افزود: اولویت این فعالیت‌ها که در قالب تورهای بازدید از مراکز صنعت نفت تدارک دیده شده، با نهادهای علمی، پژوهشی و دانشگاهی مرتبط با صنعت نفت کشور خواهد بود.

کد خبر 279228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =