شرکت ملی حفاری، ۹۰ حلقه چاه‎ نفت و گاز حفر و تکمیل کرد

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری، از حفر و تکمیل ۹۰ حلقه چاه نفت و گاز از ابتدای امسال تا کنون در مناطق مختلف خشکی و دریایی کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا خوشایند با اشاره به این‎که از مجموع ۷۴ دستگاه حفاری خشکی و دریایی شرکت ملی حفاری، بیشترین تعداد در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مستقر است، افزود: از تعداد ۹۰ حلقه چاه، ۶۸ حلقه شامل ۲۹ حلقه توسعه‎ای توصیفی و ۳۹ حلقه تعمیری در میادین تحت سرپرستی شرکت‎های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حفر شده است.

وی افزود: عملیات حفاری 6 حلقه چاه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره، ۱۴ حلقه در پروژه‎های شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و 2 حلقه در مناطق مورد نظر مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون، ۱۵۷ هزار و ۶۲۳ متر حفاری انجام شده است.

خوشایند با اشاره به تلاش‎های به عمل آمده به منظور شتاب بخشیدن به عملیات حفاری، خاطرنشان کرد: در هفت ماه گذشته، حفاری ۱۵ حلقه چاه در میادین آزادگان جنوبی، بی بی حکیمه، گچساران، قشم، کرنج، خارگ، قلعه نار، آغاجاری، اهواز و رگ سفید ۴۹۰ روز زودتر از برنامه تعریف شده از سوی کارفرما به پایان رسید و تحویل شرکت‎های متقاضی شد.
 

کد خبر 279241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =