اهداف صنعت پتروشیمی با خردجمعی محقق می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اهداف صنعت پتروشیمی ایران با بهره گیری از خردجمعی و نیروی انسانی کارآمد محقق می‌شود.

به گزارش شانا، رضا نوروززاده امروز (13 آبان ماه) در آیین معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تشکر از حسن اعتماد مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت اظهار کرد: اعطای فرصت خدمت به مردم از الطاف الهی است و باید زمان را طوری برنامه ریزی کنیم که به نحو احسن خدمتگزار مردم باشیم.

وی با اشاره به این که سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران از دوران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، سردار سازندگی آغاز شد، افزود: جا دارد که از تلاش‌های مهندس زنگنه در وزارت نیرو و وزارت نفت تشکر کنم که سبب سربلندی و افتخار ملت ایران شد، همچنین از زحمات محمدرضا نعمت زاده و خانم مرضیه شاهدایی نیز در مسیر پیشرفت این صنعت تشکر می‌کنم.

نوروززاده با بیان این که صنعت پتروشیمی در کشور با توجه به وجود ذخایر هیدروکربوری، موقعیت جغرافیایی،  زیرساخت‌های موجود و نیروی انسانی متخصص، ظرفیت توسعه را دارد، گفت: سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و نیروی انسانی سه رکن اصلی شکل گیری صنعت هستند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: ارزش بزرگ صنعت نفت به نیروی انسانی متخصص و توانمند است که بدون تکیه بر خرد جمعی و اجماع دیدگاه‌ها، اهداف صنعت، تامین نخواهد شد.

وی با اشاره به این که ظرفیت کنونی تولید در صنعت پتروشیمی سالانه ۶۰ میلیون تن است که در برنامه ششم توسعه قرار است این رقم به ۱۷۰ میلیون تن برسد، تصریح کرد: تامین خوراک بین مجتمعی، گسترش بازارهای صادراتی و پاسخ به نیازهای صنایع پایین دستی در اولویت‌های صنعت خواهد بود.

نوروززاده تأکید کرد: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید از خردجمعی و تجربه‌های صاحبنظران گذشته بهره برد، اظهار کرد: در نخستین فرصت، بازدید از طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی را آغاز خواهم کرد و امیدوارم که با همکاری مدیران این صنعت، بار سنگین صنعت پتروشیمی کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم.

کد خبر 279482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =