انتصاب قائم مقام وزیر نفت تشریفاتی نیست

مشاور رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به این که سمت قائم مقام وزیر نفت همیشه وجود داشته است، گفت: انتصاب مرضیه شاهدایی در این پست تشریفاتی نیست.

به گزارش شانا، معصومه ابتکار در حاشیه آیین معارفه مرضیه شاهدایی به عنوان قائم مقام وزیر نفت در جمع خبرنگاران در باره اخبار رسانه های منتقد در مورد انتصاب ایشان گفت: این سمت همیشه وجود داشته و یک پست رسمی و جدی است.

مشاور رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: انتصاب زنان در مقام‌های عالی مدیریتی براساس شایستگی بسیار امیدوار کننده است.

وی در باره ابلاغیه رئیس‌جمهوری مبنی بر بهره مندی از توان زنان در سمت‌های مدیریتی گفت: به وزیران ابلاغ شده است که ۳۰ درصد از سمت‌های مدیریتی در ادارات دولتی باید در اختیار زنان قرار گیرد تا بانوان بر اساس شایستگی به مراتب عالی مدیریتی و تصمیم‌گیری دست یابند و از توانمندی زنان با تجربه در مقام‌های عالی مدیریت استفاده شود.

ابتکار اظهار کرد: انتصاب زنان در مقام‌های عالی مدیریتی در اداره های دولتی از طرف امور زنان و خانواده ریاست جمهوری رصد می‌شود.

وی با اشاره به این که انتصاب زنان در سمت‌های مدیریتی صنعت نفت بسیار رو به رشد است، تصریح کرد: زنان در سطوح مختلف وزارت نفت، توانمندی‌های خوبی را از خود نشان داده اند و هر روز شاهد حضور هرچه بیشتر زنان براساس شایستگی در سمت‌های عالی مدیریتی هستیم.

ابتکار با بیان این که یک مدیر خدمات تخصصی، فنی و بسیار حساسی را در یک دستگاه در کشور ارائه می دهد، تصریح کرد: حضور یک خانم نمی‌تواند تشریفاتی باشد.

 

کد خبر 279483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =