ضرورت تشکیل رگولاتوری در صنعت پتروشیمی

قائم مقام وزیر نفت با اشاره به واگذاری صنعت پتروشیمی به بخش خصوصی تأکید کرد: برای ایجاد توازن در این صنعت و برقراری ارتباط بین شرکت‎ها، وجود یک شرکت رگولاتوری مانند شرکت ملی صنایع پتروشیمی لازم است.

به گزارش شانا، مرضیه شاهدایی امروز (15 آبان ماه) در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که در این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: در دوران حضور خود در این شرکت، مطابق با ارزش های تعریف شده در صنعت پتروشیمی یعنی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و تعهد به توسعه پایدار انجام وظیفه کرده ام.

وی، حمایت مسئولانه از محیط زیست، حمایت از رشد و ارتقای توانمندی شرکت‎ها و سازندگان، حمایت از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی، پایبندی به صداقت، اخلاق حرفه‌ای، شفاف سازی و رعایت حقوق ذی‎نفعان را از محورهای اصلی فعالیت خود در شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد.

قائم مقام وزیر نفت با بیان این که شرکت ملی صنایع پتروشیمی همیشه صنعت پیشرو بوده است، افزود: نخستین همایش مسئولیت های اجتماعی و اولین همایش و جایزه مدیریت دانش و جایزه تعالی در این دوره، در شرکت آغاز به کار کردند.

شاهدایی تصریح کرد: راه اندازی مدیریت سرمایه‌گذاری برای تامین مالی و جذب سرمایه گذاران خارجی در فرصت پسابرجام، نظارت و کمک برای تسریع اجرای پروژه‌های در دست اقدام و رفع موانع تولید منجر به تثبیت موقعیت صنعت پتروشیمی در بین شرکت‌های معتبر خارجی و جهانیان شد.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر انتصاب براساس شایستگی بدون تبعیض جنسیتی گفت: از میان ۲۶ انتصابی که در دوران فعالیت بنده در شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد، ۷ نفر خانم انتخاب شدند.

قائم مقام وزیر نفت به واگذاری صنعت پتروشیمی به بخش خصوصی اشاره و اظهار کرد: برای ایجاد توازن در این صنعت و برقراری ارتباط بین شرکت ها وجود یک شرکت رگولاتوری مانند شرکت ملی صنایع پتروشیمی لازم است.

کد خبر 279536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =