پخش همدان752 میلیون لیتر سوخت به 8 منطقه کشور ارسال کرد

از ابتدای سال 96 تا پایان مهرماه 752 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی، بنزین موتور، نفت‌گاز و نفت سفید از انبار نفت ایثارگران منطقه همدان به مقصد 8 منطقه دیگر کشور ارسال شده است.

به گزارش شانا، امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدیریت تأمین و توزیع و با توجه به ظرفیت فنی و عملیاتی موجود، مسئولیت تأمین و ارسال بخشی از سوخت مورد نیاز استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، قزوین، میاندوآب، اردبیل، کردستان، کرمانشاه نیز بر عهده این منطقه گذاشته شده است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه همه کارکنان به ویژه تلاشگران واحدهای عملیاتی منطقه همدان در هفت ماه امسال 550 میلیون لیتر بنزین، 130 میلیون لیتر نفت‌گاز و حدود 72 میلیون لیتر نفت سفید از انبار نفت تدارکاتی ایثارگران همدان به مناطق همجوار یا دوردست ارسال شد.

وی با اشاره به بارگیری و خروج حدود 300 تا 350 دستگاه کامیون نفتکش طی 24 ساعت فعالیت انبار نفت، اظهار کرد: در این بازه زمانی تقریبا معادل همین میزان از چهار فرآورده اصلی در بخش‌های مختلف مصرف و در حوزه استان همدان توزیع شده که تأمین و توزیع این میزان سوخت با همت و پشتکار قابل ستایش کارکنان شاغل در انبارهای نفت منطقه انجام شده است.

کد خبر 279563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =