راه های شهری و روستایی خوزستان بهسازی شدند

تأمین انواع ماشین آلات سبک و سنگین و خدمات رسانی در امر بهسازی جاده های شهری و روستایی ازسوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد.

به گزارش شانا، اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در ٦ ماه گذشته با تأمین انواع ماشین آلات سبک و سنگین، خدمات قابل ملاحظه ای به سازمان‌های شهری ارائه داده است.

صدرالله پاسبانی، سرپرست مدیریت خدمات شرکت در این باره گفت: در 6 ماه نخست امسال بیش از ٥٠٠ دستگاه انواع خودرو برای حمل و نقل شهری، ٢٠٠ دستگاه اتوبوس برای اعزام به اماکن مذهبی، تفریحی در نقاط مختلف کشور (‌مساجد، ارگان‌ها و سازمان‌ها) تخصیص داده شده است.

به گزارش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، وی افزود: این شرکت برای بهسازی اماکن، راه‌ها و جاده‌های درون شهری و غیره در 6 ماه  نخست سال جاری بیش از ١٣٠ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین شامل غلطک، لودر، گریدر، کامیون و بیل مکانیکی برای خدمات رسانی شهری در زمینه  بهسازی راه های دسترسی به مناطق شهری و روستایی حوزه پیرامونی شرکت، تسطیح معابر و جاده‌ها  اختصاص داده است.

وی افزود:  این در حالی است که شرکت آغاجاری با وجود مشکلات عملیاتی در تأسیسات و نیاز به ماشین آلات سنگین، اقدام به همکاری با ارگان های مختلف کرده و همه این مشارکت‌ها به منظور تحقق مسئولیت اجتماعی است.

کد خبر 279613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =